Maria

Man, have I got news for you...
Projektet är sjösatt. På allvar. Först nu vågar jag, med ett stort leende, avslöja vad som är i görningen.
 
Jag har blivit inbjuden som skribent till Livskick. Det började med att jag kontaktade Johanna, som jag haft sporadisk kontakt med via bloggar, mail och sociala medier, och frågade om mina reflektioner kring Vikingalagen kunde vara något för dem. Hon läste och gav klartecken.
 
Under några veckors tid, ska jag få dela med mig av mina Vikingalagsreflektioner, sammanslagna i tre texter. Den första publicerades idag! Herregud, fattar ni? Jag är publicerad på ett forum som inte är mitt eget!? Det här känns så enormt stort, så jag kan inte emd ord beskriva det.
 
Men. Det slutar inte här.
 
Johanna frågade mig om jag vill bli stadig skribent hos dem. Villkoret är att jag publicerar en text i månaden, och samtidigt syns jag hos Livskick tillsammans med elva andra duktiga skribenter och bloggare. Alla skriver ideellt och folk arbetar med alltifrån personlig träning, kostrådgivning och föreläsningar till att ta hand om människor, inom vården. Och nu har alltså även en pedagog klivit in i gänget.
 
Jag är så glad, så jag tror inte ni anar. Någon har tyckt att mina texter är värda att publicera! Ja, alltså, hon är inte den första, men hon har makten att ge mig chansen. Chansen att synas, att lära ut, att lära mig mer om skrivandets konst...
 
Möjligheterna är oändliga. Jag är glad. Och den här fredagkvällen kommer vara fin.
 
 
Klicka på bilden för att komma till min artikel.
 
 
Min presentation.
#1 - Du vet vem

Jag kan bara säga som Gert Fylking: ÄNTLIGEN!!

#2 - Liselotte

Välkommen! :-) Jättekul - och jättebra.

Svar: Stort tack!
Maria

#3 - Johanna

VÄLKOMMEN Maria!!! <3

Svar: Tack!
Maria