Maria

...jag slipper prioritera.
De defensiva murarna faller. Jag var så rädd att börja tycka om, att jag slutade vara trevlig. Jag ansträngde mig inte. Enkel psykologi. Om jag inte var trevlig, fick jag inga nya vänner och då slapp jag bli ledsen när de gick.
 
Men. Murarna har börjat falla. Jag orkar tycka om, igen. Jag har energi över till alla, så jag slipper prioritera. 
 
Det konstaterade vi idag. Det, och mycket annat. Tillexempel att Du ledde mig till rätt dörr. Det kunde vi också konstatera. Och så orkar Du med mig och det gör Dig lite konstig, fast bra konstig.
 
Vi sa så. Och vi log åt det. 
#1 - Du vet vem

Keep 'em coming! Fortsätt låta dem falla!
Heja dig! Kram
Ps. Konstig är det nya preppy ;-) ds.

Svar: Han sa det med värme, ska du veta :) <3
Maria

#2 - Liselotte

"Tycka om" tycker vi om! :-) kram

Svar: Eller hur?!
Maria