Maria

Amsterdam
Så. Igår lyfte vi från gården klockan fyra. Planet lyfte, i sin tur, från Landvetter klockan sju. Lite väntetid (då S mest passade på att sova) och äcklig flygplansfika, och tolv timmar efter att vi åkt hemifrån, var vi på hotellet. 
 
Vi kom fram som vi skulle. Men det gjorde inte min väska. Så jag släpade runt på en sjukt trött S, som nära nog bröt samman, för att panikköpa underkläder och tandborste. Efter lite pizza kom vi dock i säng.
 
Idag har vi gått, gått och gått. Vi har köat i tre (!!!) timmar för att komma in i Anne Frank Huis. Men det var värt det. S har varit sjukt tapper och jag är imponerad av henne. Jag har kommit över att min väska är borta (egentligen hoppas jag nästan att den är stulen för den innehåller absolut ingenting av värde och det kan en eventuell tjuv fan ha) och imorgon åker vi hem igen. 
 
Nu ska vi äta middag. Sen sova. Imorgon lyfter planet vid sju (igen). Typiskt bra.