Maria

Livet deluxe
Jag har fått hänga med mina nya elever i tre dagar nu. De har redan fått mig att skratta så otroligt många gånger. De kommer bli en utmaning, helt klart, men jag tror vi kommer tycka om varandra. Tre dagar ska bli tre år och jag har upptäckt hur fruktansvärt fort det går. Jag ska maxa njutningen!
 
I övrigt har jag äntligen en långsiktig plan för mitt liv. En plan som kombinerar allt det bästa av det jag redan har och det jag vill uppnå. Den kommer inte bli verklighet, inte ens sjösättas, inom de absolut närmsta åren, men jag vet nu exakt vart jag vill. Det känns himla gott i själen.
 
Finaste är hemma, jag har lagt fötterna på vsrdagsrumsbordet, jag har en stor påse godis och inatt ska vi se fotboll. 
 
Livet deluxe, kan vi kalla det. 
#1 - Du vet vem

Oj vad spännande med livsplanen! Man blir ju inte lite nyfiken. Och fredagkvällen verkar supermysig. Kram