Maria

Träning när den är som bäst
Efter en fredagkväll med typ ett kilos (nåja) intag av godis samt alldeles för lite sömn, på grund av fotboll, var jag tveksam till om jag skulle fixa BodyStep idag.
 
Jag gick dock upp i tid och åt en god frukost och kroppen kändes faktiskt okej (min kropp reagerar aldrig bra på socker). Jag åkte således till gymmet och ställde mig bakom en stepbräda i salen. 
 
Kort och gott. Dagens bästa beslut: Träning! Kroppen svarade, bra, på allt och jag var piggare än på länge.

I tisdags kunde jag inte stå emot... Trots att jag cyklade till jobbet på morgonen blev det både core och BodyCombat på kvällen men sedan dess har jag inte gjort någonting. Idag gav det resultat då jag efter tre dagars återhämtning kunde prestera maximalt och ha jättekul! Träning när den är som bäst.

Nu ska kroppen få ny återhämtning och energi i form av lunch. Det är trevligt det också. 
 
 Pyjamasbyxor och smågodis i perfekt harmoni. 
 
 Återställarfrukost. 
 
 Nytränad, nyduschad och glad. Och hungrig. 
 
 Mat! 
 
 Förrätt. 
 
 Mer förrätt. 
 
 Bröd, halloumi, zucchini, aubergine, fetaostcreme, tzatziki och potatis. Mmm...