Maria

Förmiddag
I morse ringde klockan kvart i sex. Jättekonstigt, eftersom jag är ledig. Fast egentligen inte alls konstigt.
 
Klockan sju hade jag bokat in mig på BodyPump så med minst en timme för lite sömn i kroppen (jag veeet, jag ska inte klaga, det finns de som har det värre) masade jag mig upp, åt lite frukost och sen iväg. 
 
Passet var grymt bra, även om jag kanske inte riktigt orkade ta ut mig till max. Nåja, trött blev jag i alla fall. 
 
Hem igen, snabb dusch och sen däckade jag en stund. I drygt en halvtimme låg jag blick still och jag tror jag lyckades slumra. 
 
Nu är jag sååå mycket piggare! Med hjälp av lite vila i kombination med rätt sminkning fick ansiktet och framförallt ögonen tillbaka rätt glöd. 
 
Next up: lunch med maken nere på stan. 
 
Nyss hemkommen. Nästan redo att duscha. 
 
 Ren, utvilad och nysminkad. Och jättehungrig.