Maria

Sms-konversation
Jag håller mig nog inte fullständigt professionell i alla lägen. Men när det gäller en förälder som mer ofta, än andra, får handskas med vetskapen om att hennes barn gjort något... mindre önskvärt, då får en anpassa sig lite. Så att säga. 
 
Maria
Hej,
ville bara säga att jag blir så stolt över - - - på musiklektionerna, varje vecka! H-n verkar verkligen ha kul och h-n och den gruppen jobbar så himla bra!
Trevlig kväll!
 
Mamman
Du är väl för underbar som skickar så trevligt sms på kvällen 💕💕 ! Om du bara visste vad det värmer i mitt hjärta att höra att h-n gör något bra 💕👍😀! Tusen tack bästa Maria !!!!!!
 
Maria 
Jag är nog uppfostrad så, rent allmänt. Fokus på det positiva, för det är det vi kan bygga vidare på. Det som är mindre bra förhåller jag mig mer krasst till; det har hänt, okej, må så vara, men sen är det över. Bryt ihop och kom igen, liksom. Det händer alltid något bra senare! 💖
 
Mamman
Å nu fick mamman rys i kroppen av glädje 💕💕💕 sprid vidare 👍
 
 
#1 - Anonym

Vilken fantastisk lärare du är 🖒

Svar: Tack, vem du än är 💖
Maria