Maria

Oops...
...råkade visst få feeling häromdagen...
 
Nåja. Det är inte första gången sedan bröllopet jag tar på den, stryker med handen på tyget och minns. 
 
Och förresten har jag gått och köpt en jumpsuit utan axelband. Vem är jag ens? Den passade dock himla bra på väninnans fyrtioårsfirande i lördags. 
 
Gillar det faktum att jag och Finaste numera går på våra vänners fyrtioårsfester - inte våra föräldrars vänners fyrtioårsfester. Jag har verkligen ingenting emot att bli äldre. 
#1 - ajlimullersandvik.blogg.se

Tack för din kommentar på min blogg! Mina elever var starka och coola medan de klippte och det gör att jag litar mer än någonsin på dem! <3

Jag har aldrig haft något emot att bli äldre, nu är jag bara 27 år, men jag har aldrig hittills oroat mig över det. Livet blir bara bättre!

#2 - EVELINA

Vad kul med fyrtioårsfester, och väldigt snygg jumpsuit det där! :D

Svar: Tack 😊
Maria