Maria

Don't get too close, it's dark inside.
Jag försökte förklara det här för Dig, den dag Du först tog min hand och ledde mig mot räddningen och visade mig att det finns ett ljus.
 
Jag bad Dig tänka Dig för, för det är så mörkt här inuti.
 
"Kom inte för nära", bad jag, "för här gömmer sig sådant Du kanske inte kan hantera".
 
Jag vet att Du aldrig helt kan förstå, och det vill jag inte, för den som förstår, måste ha varit här. Och jag önskar ingen att vara här. Du har försökt, och jag har märkt Din frustration när jag inte nått fram.
 
Men Du höll kvar, och blev den som vet nästan lika mycket, som Finaste gör.
 
 
Don't wanna let You down
But I am hell bound
Though this is all for You 
Don't wanna hide the truth
 
When You feel my heat
Look into my eyes
It’s where my demons hide
It’s where my demons hide
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
It’s where my demons hide